zaterdag 13 oktober 2012

Emmy Awards



De Emmy Awards zijn alweer voorbij en ik nam een kijkje tussen de foto's of er leuke looks bij zitten. Ik zocht de celebs uit en gaf commentaar op hun outfit. Kijk je even mee? :)
Kelly Osbourne.
Ik vind haar er heel stijlvol uitzien en de jurk is een perfecte match met het haar.
Toch vind ik ook dat het niets speciaal is... Haar makeup vind ik wel heel mooi!
Hayden Panettiere.
De jurk vind ik erg mooi!
Het haar is niet echt speciaal, gewoon strak opgestoken naar achter.
De makeup is natuurlijk en dat vind ik wel mooi...
Zware makeup zou echt too much zijn bij deze jurk.
Heidi Klum.
Het pastel blauw staat echt prachtig op haar blond haar!
Ik vind de jurk wel mooi, maar een diepe decolleté combineren met zo een verre uitsnijding... No.
Ze had beter één van de twee genomen, ik denk dat het classier zou geweest zijn.
Maar toch een mooie jurk!
Zooey Deschanel.
Zooey ziet er altijd wel prachtig uit, en dit keer vind ik haar jurk wel leuk,
maar ze heeft nogal een bleke huid en dat oogt nogal flets met het pastelblauw... Nja.
Ik vind het wel goed dat ze een felle lipstick heeft gekozen, echt mooi!
Ik denk dat zij wel mijn favoriet is van de 4.

Om eerlijk te zijn vind ik niet echt speciale jurken of outfits/looks terug op de Emmy Awards...
Het is allemaal nogal gewoontjes en saai. Wat vinden jullie?
Laat het achter bij de comments :).

Liefs, V.♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten