maandag 24 september 2012

Slaapkamer Inspiratie










Ik ben altijd nieuwsgierig naar huizen en kamers van andere mensen, hoe zij het inrichten en wat ze met de ruimte doen. Ik ging dus eens op zoek en vond fantastische slaapkamers!

Deze kamer vind ik wel mooi. Het doet mij denken aan een sprookje :)
Ik zou er wel graag eventjes in slapen, maar niet voor altijd want ik denk dat je het nogal beu wordt.
De kussens op het bed zijn mooi maar als je bijvoorbeeld heel laat thuis komt en dan moet je die kussens nog eens beginnen verleggen... Tja!

Ik denk dat dit mijn favoriete kamerinrichting is.
Gewoon eigenlijk omdat het simpel en niet zo druk is, en ik hou van bloemetjes! 

Precies of je op een boot slaapt! Ik vind de "touwen" wel leuk gedaan.
Ik zou er alleen niet direct als volwassen persoon inkruipen :)

Als kind zou ik dit echt geweldig gevonden hebben (en stiekem vind ik dat nu ook)!

Dit doet mij denken aan een slaapkamer van één of andere bekende beautyblogster of iemand die filmpjes maakt op YouTube. Haha kan niet zeggen waarom!

In een wolkje slapen! Wel een heel leuk idee...
Ik vind water in kamers echt zo cool! Maar hier zou ik eerlijk gezegd een beetje bang zijn. Stel dat het glas breekt en je in het midden van de nacht onder de vissen zit... Jeetje!
Haha hier zou ik wel een nacht willen blijven slapen, gewoon voor het zwembad. Anders vind ik het wel een tikkeltje raar om een zwembad in je slaapkamer te hebben...

Dit is echt een gezellige kamer... Deze zou ik wel willen!

Wow hoe bombastisch! Overdag valt het wel mee, maar eens het donker wordt kunnen we wel spreken over een "kerkgevoel"... Ik zou het veel te eng vinden!
Haha duidelijk iemand met een Hello Kitty probleem ;).

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eventjes mee te kijken!
Welke kamer zien jullie wel zitten?

Liefs, V. ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten