maandag 24 september 2012

Loverdose by Diesel










Ik ben niet zo een fan van Diesel parfum (niet dat het ongelooflijk stinkt ofzo!) maar ik was er niet zo erg in geïnteresseerd. Ik vond hun Fuel For Life wel goed ruiken maar niet iets waar ik elke dag zou naar grijpen. Per toeval ontdekte ik Loverdose via een staaltje dat ik had gekregen. In tegenstelling tot Fuel For Life, was ik helemaal loverdosed :)

Het gerucht gaat dat Diesel Loverdose gemaakt is met een speciale selectie van ingrediënten die in de hersenen attractie en lust stimuleren. De bloemige geur met ingrediënten die in elkaar overlopen zouden voor de perfecte verleiding zorgen en de hypothalamus in de hersenen activeren.

Top noten: mandarijn, jasmijn en zoethout.
Midden noten: Sambac (witte bloem verwant met jasmine).
Basis noot: Ambroxan (synthetische organische stof).



Het flesje is ongelooflijk leuk! Ik ben er zeker van dat ik deze eau de parfum veel zal gebruiken. 
Je kan hem halen bij de meeste parfumeries, o.a. Ici Paris XL, voor eau de parfum:

35ml - €44,27 (ik heb het kleinste flesje).
50ml - €62,95
75ml - €79,67








Liefs, V. ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten