maandag 24 september 2012

Essie Vanity Fairest










Essie is een merk nagellak dat echt salonstudio kwaliteit is! Het is ondertussen gewoon te koop bij onder andere Di of Kruidvat. Ik maakte een swatch van het "my-nails-but-better" nagellakje Vanity Fairest!

Het lijkt een hele gewone nagellak te zijn want het heeft een lichtroze kleur. Als je al mooie nagels hebt zal de nagellak ze enkel beter maken. Ik had dus niet echt veel verwacht toen ik begon te lakken... Toen er plots (bij een bepaalde lichtinval) een subtiele shimmer verscheen. Heel erg kleine glittertjes die je bijna niet kan zien! Ik probeerde er een foto van de nemen.

Je kan heel lichtjes de glittertjes zien. Dit zijn 2 laagjes.

Voor de rest lakt hij goed en droogt snel op. Het is makkelijk om laagjes op te bouwen. Een tijdje later keek ik er nog eens naar en zag dat er in het potje precies twee metalen bolletjes zitten die de glitter afgeven aan de nagellak. Dit kan je zien op deze foto:
Twee kleine bolletjes. Op het eerste zicht dacht ik dat het een borsteltje was.

Ik vind deze nagellak mooi omdat ik wel hou van opvallende kleurtjes, maar ik durf ze meestal niet te dragen of ik word ze snel beu. Dit is een neutrale nagellak die heel lang houdt (ik had een week lang geen beschadigingen!).
De nagellakjes van Essie kosten €10,99 per stuk.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs, V. ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten