maandag 24 september 2012

Favoriete Herfst Trends










De herfst is al begonnen en ik ben nog in zomerstemming... Het gaat allemaal zo snel! De nieuwe herfstcollecties liggen ondertussen al eventjes in de winkel. Ik ging op zoek op het Internet wat ze te bieden hadden!

Jurkjes:

Deze kan je dragen met zwarte leggings of andere kousen. De rode vind ik heel leuk!
We zien hier terug de Peter Pan kraag waar ik al eerder over schreef!
Alledrie te koop bij Forever 21 of hier online.



Truien:
Te koop bij Forever 21 of hier online.


Jassen:

Omdat het herfst is, betekent het niet dat je al direct naar je winterjas moet grijpen. 
Er zitten hele leuke jasjes in de herfstcollecties!
Al deze jassen kan je kopen bij Forever 21 of hier online.


Sjaals:

Deze sjaal vond ik leuk omdat het een luipaard print is, die niet zo opzichtig is dan de "klassieke luipaardprint". Je kan deze sjaal kopen bij River Island of hier online.

Mutsen:

Een muts in cream kleur met pareltjes die erop genaaid zijn. Dit vond ik er wel schattig uitzien!
Te koop bij River Island of hier online.


Wat vinden jullie leuk om te dragen deze herfst?

Liefs, V. ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten