dinsdag 23 oktober 2012

The Body Shop: Earth Lovers shower gel



Ik hou van producten van the Body Shop! Ze ruiken allemaal super lekker. Deze Earth Lovers serie is 100% biologisch afbreekbare douchegel. Er zitten dus geen parabenen of SLS in en de geurtjes blijven even fijn als anders. In deze post lees je wat ik ervan vind!

Ik kocht drie douchegels van the Body Shop Earth Lovers voor €12!! Hou de winkel dus in de gaten, want ik vond dit echt een gekke actie. Ik kocht de abrikoos en basilicum douchegel twee keer - omdat ik heel erg hou van perzik en abrikoos geuren - en ik kocht ook nog de komkommer en munt douchegel.


Ik vind de verpakking heel erg mooi en toch nog simpel. Het straalt echt de natuur uit als je ernaar kijkt. De gels zijn allebei doorzichtig, geen kleurtjes en toestanden. Ze schuimen prima, zelfs zonder SLS dat je huid uitdroogt en in de meeste verzorgingsproducten zoals shampoo, wordt gevonden.

Ze werken heel erg zacht op je huid. Er zitten geen schadelijke stoffen in, dus ik gebruikte de komkommer douchegel voor als ik een beetje verbrand was op vakantie. Het verzacht de huid doordat er ook munt in zit, en dat verkoelt. Je doet overigens heel erg lang met een flesje!


De douchegel met abrikoos is mijn favoriet, gewoon voor de geur. Maar dat betekent niet dat de komkommer gel minder goed ruikt!


Serieus, ze zijn echt een aanrader en de prijs valt best mee! Hebben jullie deze producten al een keertje gebruikt? Laat het achter bij de comments! :)

Liefs, V.♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten