zaterdag 20 oktober 2012

Kate Middleton










Ik vind prinses Kate Middleton echt een inspiratie. Ze kleedt zich simpel en toch gesofisticeerd. Ik verzamelde een beetje inspiratie omtrent zowel haar outfits als haar makeup looks. Kijk je even mee? :)

Altijd simpele, classy looks. Geen over the top accessoires of kledingstukken. Mijn favoriet is het blauw, rechtse kleedje. Het zou er gewoontjes uitzien zonder het jasje, maar samen is het echt een prachtige outfit! Het valt ook op hoe Kate's haar er altijd mooi gezond uitziet, en meestal gewoon lichtjes gekruld is. Ze ziet er altijd stralend uit door haar eenvoud.

Die kleedjes zou ik zelf ook heel graag dragen! Het eerste, rode kleedje doet mij denken aan de feestdagen zoals Kerstmis en Nieuwjaar. Het rechtse kleedje is meer geschikt voor een zomerse dag, en de sandalen met sleehakken passen daar echt perfect bij! Ik vind het ook leuk dat er bloemetjes uitgesneden zijn in de jurk. Love it!

Ik heb deze foto gekozen omdat Kate's haar ietsje anders is dan normaal. Er zit veel meer volume in en ziet er een beetje meer poofy uit. Ze bewijst dat dit haar ook staat! Ik vind haar makeup op deze foto ook heel erg geslaagd.

Haar makeup: donkere oogschaduw in de tint van haar jas, eyeliner op de bovenste oogleden, mascara. Typisch Kate: altijd een lichte blush op de wangen! Dat vind ik echt zo mooi, want ze heeft altijd zo'n gezonde look. Op haar lippen heeft ze een zachte roze lippenstift.

Wat vinden jullie van Kate? :)
Laat het achter bij de comments!

Liefs, V.♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten