maandag 29 oktober 2012

Haarstijlen Herfst 2012



Trends voor deze herfst qua kledij heb ik al besproken, maar de haarstijlen heb ik tot nu toe links laten liggen. Staarten, knotjes, vlechten, het is allemaal terug in! Bekijk snel deze post om inspiratie op te doen.


Een staart is terug helemaal in!
Je kan hem hoog of laag dragen, maakt niet uit. 

Pony's.
Inderdaad, een pony laten knippen is terug een trend voor deze herfst!
Ik vind het leuk bij andere mensen, maar mijn gezicht staat het niet echt.

Blond haar! 
Jammer voor mijzelf, want ik ben een brunette.

Haardecoratie. 
Dit vind ik echt zó leuk!
Ik hou ervan om cute speldjes in m'n haar te steken,
laat staan dit. Ik wil het wel eens proberen!

Twists, knotjes/dotjes en vlechten.
Fioew! Zo cool want ik hou van al deze.
Vlechten zijn mijn all time favoriet!

Bed hair of messy hair. 
Van dat haar waarmee je recht uit je bed komt.
Staat me totaal niet, maar deze vrouw zou het ideale bed hair moeten voorstellen.
Volgens mij ziet haar haar er nog net ietsje te goed uit ;).

Bouffants.
Je hebt ze vast wel al opgemerkt in H&M op de paspoppen,
maar dit is zo'n typische vintage haarstijl.
Niets voor mij, maar het doet denken aan Lana Del Rey.

Chocolade en rode kleuren.
Voor diegene die hun haren verven: deze kleurtjes zijn helemaal in voor de herfst!

Bobs.
Nah, niet zo mijn smaak.
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die hiermee staan.

Wat is jullie favoriete herfst haarstijl?
Laat het achter bij de comments :).

Liefs, V.♥

Bron: foto's uit Elle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten