maandag 29 oktober 2012

Bourjois Douchegels



Ik heb een tijdje gezocht maar nergens eigenlijk reviews gevonden over Bourjois douchegels, en dat terwijl ze wel heel erg fijn zijn! Dus bij deze review ik in deze post er twee: Bourjois Kleed Me Uit en Bourjois Teder Geluk. Lees je even mee? :)



Bourjois Teder Geluk is een douchegel ideaal voor een scheerbeurt, omdat hij beweert heel erg hard te schuimen. Ik vind wel dat 'ie schuimt, maar nu niet zo heel erg veel. Hij is een beetje aan de dunne kant, als je bijvoorbeeld vergelijkt met de Nivea Double Effect, die ook beweert dat je ermee kan scheren. Ik gebruikte het dus niet daarvoor, maar gewoon als iedere andere douchegel, en dan is hij echt fijn. 

De douchegel belooft ook actieve hydratatie.

"Een heerlijke douchegel die je elke dag ultiem zacht verwent, verrijkt met extract van angelica en aloƫ vera. Het weelderige, rijke en gladde schuim is ideaal voor een scheerbeurt onder de douche en laat je huid subtiel zacht."
Wel ja zoals ik al zei, het schuim was niet zo "weelderig" als ze het beweren. De geur is heel erg zoet, wat ik leuk vind want ik ben wel dol op zoete geuren.

Bourjois Kleed Me Uit kocht ik omdat er echt zo'n speciale geur in deze douchegel zit. Het belooft ook actieve hydratatie, heeft een gemberextract (dit is die speciale geur) en het is een zinnenprikkelende douchegel. 
"Geef je sensualiteit de vrijheid met deze douchegel die zinnenprikkelend gemberextract bevat. De reinigende en hydraterende formule verzacht je huid om haar te beschermen tegen schadelijke invloeden van buitenaf. Haar gel-textuur en luchtige schuim met de sensuale mix van ylang-ylang en specerijen parfumeert je zalig om je onweerstaanbaar sexy te maken."
De geur is heel erg kruidig, speciaal, maar ik vind het lekker ruiken. 
Je kan deze douchegels halen bij onder andere Kruidvat; ze zijn niet erg duur.

Hebben jullie al Bourjois douchegels gebruikt? :)
Laat het achter bij de comments!

Liefs, V.♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten