donderdag 18 oktober 2012

De beste haarstijlen van Leighton Meester



De meesten van jullie kennen Leighton Meester wellicht van Gossip Girl, waarin ze Blair Waldorf speelt. Ik vind de serie wel tof, vooral om de mooie haarstijlen en kleding. Kijk je even mee naar Leighton's mooiste haarstijlen? :)



Als je over de afbeelding gaat met je muis, dan zie je mijn favoriete haarstijl aangeduid :).

1. Nonchalante krullen, vind ik heel mooi omdat er zoveel volume inzit. Maar haar oogschaduw... Oké maar dit is een post over haar dus ik ga er niet verder op ingaan haha. 
2. Dit is echt een typische Blair Waldorf hairstyle, met de haarband erin. Ik vind deze het mooist omdat het zonder de haarband ook prachtig is, die mooie losse krullen.
3. In een staart is deze haarstijl waarschijnlijk mijn tweede favoriet. Ze staat er echt prachtig mee!
4. Ik vind blond haar niet zo goed afgaan, ze ziet er classier uit met bruin haar. Sorry Blondes!
5. Dit opgestoken kapsel vind ik wel leuk, maar hier staat het precies zo oud... Ik weet niet waarom. Het is wel een klassieke haarstijl, leuk voor op awards.
6. Deze is ook vanuit de Gossip Girl serie volgens mij. Opnieuw typisch met de haarband. Ik vind het echt leuk hoe haar gezicht hier zo mooi in uitkomt.

Wat is jullie favoriet? :)
Laat het achter bij de comments.
Liefs, V.♥

1 opmerking: