dinsdag 30 oktober 2012

Tag: Als ik een ... was, dan was ik ...



Ik hou van tags! Als ik een ... was, dan was ik ... vond ik terug bij tal van andere blogs. Tijd om mijn versie te maken. Kijken jullie even mee? :)


Als ik een maand was, dan was ik juli.
Juli omdat het vlak na de examens is en het is een maand waar je nog niet denkt aan terugkeren naar school. Je kan eindelijk alle plannen doen die je in gedachten had tijdens de examens. Heb je ook soms dat je je verveelt (wel nu echt vaak heb ik dat niet) en dat als je dan in de examens zit, je ineens zin krijgt om allemaal dingen te doen die enkel in de vakantie mogelijk zijn? Yep, that's me. Ik hou van juli: geen zorgen en reisjes maken!

Als ik een dag was, dan was ik vrijdag.
Twee dagen rust voor de deur en een drukke week achter de rug! Tijd om leuke dingen te gaan doen.


Als ik een tijdstip was, dan was ik 20:30.
Nogal een random uur, maar 21u is te laat en 20u te vroeg. Bij 20u30 heb ik echt het gevoel van: oké nu kan mijn avond beginnen! Dan neem ik iets om te eten en plof in de zetel.

Als ik een dier was, dan was ik een hamster.
Ik heb zelf een hamster en ik vind ze gewoon super cute! Ze maken altijd zo knusse slaap-holletjes en ze zien er lief uit. Zo'n dier wil ik wel zijn!

Als ik een richting was, dan was ik Zuid.
Bij het zuiden denk ik aan warmte, letterlijk en figuurlijk. Ik wil ook een warm persoon zijn naar anderen toe en mensen helpen.

Als ik een vloeistof was, dan was ik Ice Tea.
Ice Tea is gewoon mijn favoriete frisdrank ooit en ik kan het gewoon niet beu worden. Het liefst met een citroentje in het glas tijdens een warme zomerdag :).

Als ik een boom was, dan was ik een kastanje boom.
Dit zijn bomen die me doen denken aan de tijd toen ik klein was en veel buiten speelde. Dan ging ik altijd kastanjes en hazelnootjes rapen.

Als ik een bloem was, dan was ik een madeliefje.
Ik vind die bloempjes echt cute en mooi!


Als ik een weertype was, dan was ik zonnig. 
Ik hoor regelmatig vanuit mijn omgeving dat ik altijd blij ben. Dat is wel zo, maar ik heb ook mindere dagen dat iets of iemand mij droevig maakt - hebben we allemaal wel. Het mooiste compliment dat iemand mij ooit gaf, was dat ik het zonnetje in huis ben :).

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een gitaar.
Ik speel gitaar en ik vind dat het een instrument is waarmee je tal van mogelijkheden hebt. Ten eerste zijn er al heel erg veel verschillende soorten gitaren en ten tweede kan je oneindig veel muziekstijlen beoefenen via een gitaar.

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik blij.
Ik ben altijd wel blij, tenzij er echt iets is. Ik hou ook van blije mensen, ze geven me energie.

Als ik een kleur was, dan was ik groen.
Groen vind ik een prachtige kleur: het straalt rust en hoop uit. In mijn kleerkast vind je wel niet zoveel groen terug, omdat ik over het algemeen andere kleuren verkies qua kledij.

Als ik een emotie was, dan was ik verliefd.
Het is een mooie emotie, maar soms ook lastig en hopeloos. Verliefd zijn gaat samen met een gevoel van opwinding maar ook een gevoel van twijfel. Dit beschrijft mijn karakter wel een beetje :).

Als ik een soort fruit was, dan was ik een aardbei.
Ik hou van aardbeien! Mijn lievelingsfruit. Ik eet ze graag in de zomer als ze lekker zoet en sappig zijn.


Als ik een geluid was, dan was ik een een fluitend vogeltje. 
Als ik wakker word met vogels die fluiten, dan is mijn dag al direct goed. Het is zo rustgevend en precies iemand die zegt dat het allemaal goed komt.

Als ik een element was, dan was ik water.
Al sinds ik klein ben, ben ik een echte waterrat. Ik hou van zwemmen en alles wat met water te zien heeft: van diepzeeduiken tot tropische vissen!

Als ik eten was, dan was ik frietjes.
Ik ben een echte Belg, dus natuurlijk kies ik frietjes ;).


Als ik een auto was, dan was ik een Fiat 500. 
Echt zo'n schattig autootje dat ik graag zou hebben.


Als ik een smaak was, dan was ik zoet.
Ik hou van zoete geuren en zoete smaken. Zoet kan ook verwijzen naar lief, en ik doe m'n best om tegen iedereen lief en vriendelijk te zijn.

Als ik een voorwerp was, dan was ik een mooie laptop.
Ik vind laptops erg handig en als ik zou uitrekenen hoe veel tijd ik doorbreng met de mijne, dan ben ik zeker al de helft van m'n leven kwijt haha.

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een hand. 
Handen kunnen zwaar werk lichter maken, maar ook schouderklopjes geven.

Als ik een liedje was, dan was ik Mindy Gledhill - Whole Wide World.
Het is niet mijn favoriete liedje, maar het beschrijft perfect wat ik wil :).

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar lange laarzen.
Ik hou van laarzen, zeker als het slechter weer wordt, dan hou ik ze voor een lange tijd aan haha. Laarzen kunnen stoer zijn, maar sommige zijn erg schattig als ze gecombineerd worden met het juiste jurkje.

Ik tag iedereen die deze tag wil doen haha!
Liefs, V.♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten