dinsdag 30 oktober 2012

Bio-Oil



Ik ontdekte Bio-Oil toen ik iets zocht voor uitgedroogde huid en littekens. Ik had de Kruidvat litteken crème al geprobeerd, maar in tegenstelling tot bij andere mensen, werkte deze niet echt. Bio-Oil is echt een fantastisch product. In deze post leg ik je uit wat het doet.

Bio-Oil is een verzorgende olie voor littekens, huidstriemen, pigmentvlekken, verouderde huid en uitgedroogde huid. Het zorgt ervoor dat dit alles vermindert. Ik heb een extreem droge huid, dus zo'n olie kan ik best wel gebruiken. Ik neem 1 druppeltje op mijn vingers en smeer dit uit over mijn gezicht. Het moet eventjes intrekken, maar om olie te zijn, gaat dit echt snel. Het is dus niet waar dat je met een super vettig gezicht de deur moet uitgaan. Als ik daarna makeup ga dragen, ziet deze er ook veel mooier uit. Want serieus, heb je al een geprobeerd om foundation aan te brengen op extreem droge, flakey huid? Echt een ramp!


Littekens
Helpt bij het verminderen van nieuwe en oude littekens. Je moet wel consistent zijn, anders merk je geen resultaat. Dus bijvoorbeeld iedere avond aanbrengen. 

Huidstriemen
Is samengesteld om het herstellend vermogen van de huid te ondersteunen na het ontstaan van huidstriemen. De formule helpt tevens bij het verminderen van bestaande huidstriemen.

Pigmentvlekken
Helpt bij het verminderen van pigmentvlekken veroorzaakt door hormonale schommelingen of overmatige blootstelling aan zonlicht. 

Verouderde en uitgedroogde huid
Vult de natuurlijke oliën van de huid aan en beschermd de verouderde en uitgedroogde huid.


Dit is echt een fantastisch product! Ik betaalde ongeveer iets van een €12 bij Kruidvat, dat is wel gemiddeld voor olie, maar voor €12 doe je er een heeeeeele lange tijd mee, geloof me. Ik heb hem nu bijna een jaar en gebruik het dikwijls, maar als je slechts een druppeltje nodig hebt, kan je zien op de foto's dat er bijna niets uit is!


Hebben jullie dit product al eens gebruikt? :)
Laat het achter bij de comments!

Liefs, V.♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten