dinsdag 25 september 2012

Sjaals, Mutsen en Handschoenen


Van zodra het herfst wordt en de sjaals terug volop vertegenwoordigt zijn in de nieuwe collecties, ga ik helemaal tilt! Ik kan totaal niet kiezen tussen al deze mooie dingen. Ik ging op zoek naar sjaals, mutsen en wanten in verschillende online webshops.

H&M (maar kan je ook in de winkel vinden):

Bij elkaar passende sjaal, handschoenen en muts :)


Deze handschoenen vind ik wel tof, net zoals deze colsjaal. Echt het makkelijkste ooit! Gewoon over je hoofd zwieren en fixed :) 

Die strikjes op de handschoenen zijn zo cute!! Net als het hoedje, maar dat zou ik niet direct dragen omdat het me waarschijnlijk niet staat. De muts met die oortjes vind ik anders ook wel fluffy :).



Enkele leuke sjaals van Forever 21. De tweede met de floral print wil ik echt hebben!

De leukste handschoenen zag ik toch wel bij SIX accessoires in Gent.
Kijk hoe cute!

Hebben jullie al leuke sjaals, mutsen of handschoenen gezien?

Liefs, V.♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten